FORGOT YOUR DETAILS?

CREATE ACCOUNT

Izključitev odgovornosti

Gselman&Gselman d.o.o., Bistriška cesta 85, 2319 Poljčane, matična številka: 5720087000, davčna številka: SI79607861 (v nadaljevanju Gselman&Gselman d.o.o.) ne more jamčiti za ažurnost, točnost ali pravilnost vseh informacij na straneh. Vse informacije na spletnih straneh se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Gselman&Gselman d.o.o. ne sprejema odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi neposredno ali posredno nastala zaradi uporabe, nepravilnega delovanja in/ali nedostopnosti teh spletnih strani.
V primeru sklicevanja ali povezovanja teh spletnih strani z drugimi, ki so v lasti ali upravljanju tretjih oseb, Gselman&Gselman d.o.o. ne prevzema odgovornosti za vsebino ali pravilnost delovanja teh spletnih strani.

Avtorske pravice

Vsa besedila, slike, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Vsebine spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati, razen v primeru pisnega soglasja Gselman&Gselman d.o.o., ki aktivno uveljavlja svoje pravice do intelektualne lastnine v največji možni meri, ki jo dovoljuje zakon.

POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE

Splošni pogoji spletne trgovine GSELMAN & GSELMAN d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino Gselman&Gselman (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Gselman&Gselman d.o.o., Bistriška cesta 85, 2319 Poljčane, matična številka: 5720087000, davčna številka: SI79607861, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Gselman&Gselman, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine urejajo poslovni odnos med Gselman&Gselman in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe Gselman&Gselman.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

DOSTAVA IN PREVZEM BLAGA

Artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani v treh delovnih dneh po prejetem naročilu. V primeru, da izdelki niso na zalogi, vas bomo obvestili o nameravanem roku dostave.

NAČINI PLAČILA

  •  z gotovino ob prevzemu
  • z nakazilom na račun Pakend po ponudbi/predračunu
  • s plačilno oziroma kreditno kartico, ki jo podpira sistem PayPal

VRAČILA IN REKLAMACIJE

Trudimo se, da vam zagotavljamo najboljše proizvode, ampak se zavedamo, da včasih pride do situacije, ko morate artikel vrniti ali pa zanj uveljavljati garancijo. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite in sicer na kontaktno e-pošto info@gselman-gselman.si. V primeru, da je potrošnik kupil artikel v času akcije ali drugih ugodnostih in je artikel skupek več artiklov, se ga lahko vrne kot celoto in ga ni mogoče delno vrniti. Na TRR potrošnika se vrne le vplačani znesek. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku samo preko transakcijskega računa. Pri prodajnih pogodbah lahko ponudnik zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če ponudnik ponudi možnost, da samo prevzeme vrnjeno blago. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata. Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh dneh od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

  • Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

CENE

Spletna cena velja za vsa naročila preko spletne trgovine Gselman&Gselman, redna cena velja za vse uporabnike trgovine. Za nakup ni potrebna registracija, registracija pa je možna tudi med postopkom nakupa.
Akcijske cene za artikle v akciji veljajo do datuma označenega na strani s predstavitvijo artikla, v nasprotnem primeru pa do odprodaje zalog.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Vse cene v spletni trgovini Gselman&Gselman so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje Gselman&Gselman kupcu omogočil odstop od nakupa.
Popusti, promocijske cene ipd. se ne seštevajo.

ODPOŠILJANJE BLAGA

Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka poslana isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Dostavo opravi dostavna služba Pošte Slovenije, po navadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Vaše osebne podatke hranimo skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov (vašega elektronskega naslova).

Z registracijo in nakupom v spletni trgovini se strinjate in dovoljujete podjetju Gselman&Gselman d.o.o., Bistriška cesta 85, 2319 Poljčane, matična številka: 5720087000, davčna številka: SI79607861 (v nadaljevanju Gselman&Gselman d.o.o.), da vaš elektronski naslov še naprej uporablja za potrebe obveščanja o statusu vašega nakupa preko elektronske pošte.

Vaš elektronski naslov lahko Gselman&Gselman d.o.o., uporablja vse do preklica privolitve oziroma do takrat, ko podatki ne bo več služili svojemu namenu.

Če ne želite, da vaš spletni naslov uporablja za namene kot je opisano v predhodnih odstavkih, imate pravico, da od podjetja Gselman&Gselman d.o.o., lahko zahtevate popravek ali izbris spletnega naslova. Takšno zahtevo lahko kadarkoli pošljete pisno na naslov info@gselman-gselman.si.

TOP